Saker jag tycker om:

Bara för att jag hade en så bra dag ska jag lista upp lite saker jag verkligen gillar :)


  • Livet. Minnen och nya upplevelser.
  • Familjen och vännerna. Definitivt!
  • Fantasi. Speciellt då den mitt i allt slår till och jag får en otroligt bra idé.
  • Att hitta en sång/bild jag genast älskar, eller att se en film som berör mig på ett nytt sätt.
  • Små "obetydliga" detaljer jag lägger märke till hos människor.
  • Nöjd trötthet.
  • Att vara generös utan att tänka på det.
  • Fridfull och mysig känsla då jag sitter ensam vid köksbordet. Kan vara en morgon med kaffe eller en kväll med oboy/te.
  • Känslan då jag inser att någon litar på mig tillräckligt mycket för att berätta personliga saker.
  • Ordentliga kramar.
  • När den beröm jag får verkligen betyder något för mg. 
  • När något jag sagt eller gjort hjälpt någon och de berättar det för mig.

På tal om sånger jag genast älskar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast skrivet...

En sekund varje dag

För något år sedan såg jag ett TED-talk av Cesar Kuriyama: han är en regissör och håller på med ett fortlöpande projekt som går ut på att s...