Kusinbröllop

I går var jag på min underbara kusin Jimmys och hans super söta fru Carros bröllop! Bröllopet hölls i det vackra Ekenäs och festen höll på hela dagen/kvällen/en bit in på natten på hotellet Seaside.
Maten var god, programmen var underhållande, bordsplaceringen var lyckad och jag hade det mycket mycket trevligt hela långa kvällen.

Kusinerna Benja och Bianca var värdparet för hela kalaset och de skötte sig verkligen utmärkt. Kan bara lugnt konstatera att jag älskar alla mina släktingar och är otroligt stolt över dem.

Jag hade ingen kamera med mig förutom telefonen så jag tog mycket få bilder, allt fotograferande skötte andra om, men jag har definitivt minnen över en mycket glad dag!

Verkligen ett enormt tack till allihop som var där för en trevlig kväll och vi önskar ju så klart det nygifta paret all lycka och välgång - även om jag hoppas de får lite nöd och inte bara lust i äktenskapet. Inte för att jag vill vara elak utan för att jag verkligen tycker det är viktigt med prövningar i livet :)

Kusin Ica sydde bröllopsklänningen. Jaa-a vad kan man säga förutom att den blev otroligt vacker, precis som all dekoration och allting? Stolt över släkten som sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast skrivet...

En sekund varje dag

För något år sedan såg jag ett TED-talk av Cesar Kuriyama: han är en regissör och håller på med ett fortlöpande projekt som går ut på att s...