Fläckiga djur och några dagar med virriga (men söta) små odjur


Min storasyster älskar giraffer och jag erbjöd mig att rita en åt henne. Det blev visst tre istället för en och inte alls svartvit som jag tänkt från början. Men visst skulle den se cool ut som svartvit också :)


Bakgrunden på den höra bilden ska egentligen vara lite grön men hur jag än försökte få färgerna att se ut som de gör på originalet så går det inte.


Och imorgon sticker jag iväg på ett barnläger och hoppas på en massa kul grejer och mysiga stunder.
 - Så det blir lite packning senare i dag. Jag har redan laddat upp med lumi pantteri godis och 3 liter is te för att ta mig igenom de kommande sex dagarna.

Eftersom jag är stationerad i köket har jag inte egentligen så mycket med barnen att göra men är så klart beredd på att hoppa in som skådespelare eller något annat ifall det behövs. I år är det också nya ledare som jag inte haft så mycket att göra med men det blir säkert kul och allt går säkert fint :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast skrivet...

En sekund varje dag

För något år sedan såg jag ett TED-talk av Cesar Kuriyama: han är en regissör och håller på med ett fortlöpande projekt som går ut på att s...