5:30

Jag ställer in alarmet på 5:30 och gör till och med en ny alarminställning i den redan långa listan jag har där på telefonen. Tidigaste larmet jag haft innan är 7:35. Du kan gissa att jag inte direkt ser framemot morgonen och en onaturligt tidig väckning. Men det är det som händer i alla fall.

6:15 blir jag och Lina upphämtade och sedan bär det av mot Vasa för att åter igen vara med på ett Midvinterveckan läger. I år är jag i kansliet och jag börjar äntligen se framemot det nu i kväll. Det ska bli så kul att se vilka deltagare och övriga fin fina människor som dyker upp i år!

Goder natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast skrivet...

En sekund varje dag

För något år sedan såg jag ett TED-talk av Cesar Kuriyama: han är en regissör och håller på med ett fortlöpande projekt som går ut på att s...