Sportlovet

Det här är lite det jag sysslade med under sportlovet...

På måndag visade jag mina dance-moves på ett litet torg i gamla stan i Borgå tillsammans med Ylva medan vi väntade på mamma. Lina lekte fotograf och det var härligt soligt. I samma veva var vi in till ett loppis och andra butiker plus en mysig teaffär (Skafferi) i gamla stan och så var vi ju så klart in till Brunbergs för att köpa lite god choklad.


På onsdag gick vi över isen till famos på holmen och Ylva klädde ut Diego på kvällen. (Ge aldrig den flickan en chihuahua, den skulle ha allt möjligt på sig...) Vi spenderade resten av lovet hos farmor med allt för mycket god mat och lite nyttigt utearbete. Vi gick hem över isen igen på lördagen och det var otroligt halt så jag har ett vackert blåmärke på knät efter att ha fallit några gånger.



1 kommentar:

Gabriella sa...

HAHAHA e de där min gamla London huppare? XD

Skicka en kommentar

Senast skrivet...

En sekund varje dag

För något år sedan såg jag ett TED-talk av Cesar Kuriyama: han är en regissör och håller på med ett fortlöpande projekt som går ut på att s...