Varm choklad


Det känns lite som om det borde regna i dag men så kom det visst snö i stället... Jag tog ut cykeln ur garaget för första gången i år och gjorde en liten visit i skolan. När jag kom hem tyckte jag att jag kunde ha en lite lugnare dag i dag - utan så mycket övning inför studentproven.

Så nu ska jag sätta mig ner med en massa recept och skriva av dem så jag någon gång kan göra en "skräddarsydd" bakbok utan en massa löjliga recept på något som jag aldrig kommer baka. Jag gjorde riktig varm choklad på spisen och åt fruktansvärt god mango...

Ha ett par bra sista dagar på veckan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast skrivet...

En sekund varje dag

För något år sedan såg jag ett TED-talk av Cesar Kuriyama: han är en regissör och håller på med ett fortlöpande projekt som går ut på att s...