Helloo hösten...


Autumn music

Det har regnat några dagar nu och jag är beredd på att säga hej då åt sommaren och helloo åt hösten.
Skolan började fint, jag har inte mycket kurser, och vi övar för fullt inför studentproven...
I höst är det alltså studentskrivningar som gäller men däremellan ska jag nog hitta på något roligt att göra också. Kanske se mer folk?

Lägret jag skrev om tidigare blev verkligen super bra trots att vi var så få och jag är verkligen glad att det blev av!

Snart ska jag iväg på bandövning (första för i höst) och jag får alltså vara omgiven av ett par underbara typer i någon timme.
I lördags var vi hos bandledaren Rasses sommarstuga och hade en mycket trevlig kväll där: vi grillade, simmade, badade bastu och hade det allmänt kul. Det är alltid lika avslappnande att vara med dem :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast skrivet...

En sekund varje dag

För något år sedan såg jag ett TED-talk av Cesar Kuriyama: han är en regissör och håller på med ett fortlöpande projekt som går ut på att s...