Bläckteckning

Igår kväll var V över till oss: vi åt tortilla med pappa. Sedan satt hon och jag oss i gungan i vår trädgård och pratade samt njöt av kvälls solen.

Jag måste få uttrycka min irritation över Parental Control, programmet pappa installerade på min datorn när jag fick den. Det är ett bra program, skyddande mot allt möjligt, men ibland är det bara rent av löjligt. Nu har programmet fått för sig att blockera den bästa bildsidan någon kan hitta. Urk -.-


På tal om bilder fick jag för mig att rita i dag - så det blev en liten bläckteckning. Aningen (slarvigt) editerad så klart men fortfarande Sebastian Stan - en skådespelare jag tycker väldigt mycket om för tillfället.



1 kommentar:

Bianca sa...

Va! Jag var helt övertygad om att den föreställde Jimmy! :) Han måtte ha en dubbelgångare.

Skicka en kommentar

Senast skrivet...

En sekund varje dag

För något år sedan såg jag ett TED-talk av Cesar Kuriyama: han är en regissör och håller på med ett fortlöpande projekt som går ut på att s...