"I'm thinking out loud"

If someone ever tells you a certain song is important to them you should turn it up, lay on your bed, close your eyes and really listen to it - at the end of the song you know that person much better.
Jag hittade det ovanstående citatet någonstans någon gång i dag. Citatet såg rätt bedrövlig ut i "originalet" och jag tog mig därför friheten att formulera om det en aning eftersom jag verkligen gillade budskapet.
Någon slags höstig trötthet har krupit ifatt mig de senaste dagarna och jag har frusit en hel del, men jag ska definitivt försöka "bota" mig själv nu under veckoslutet hos farmor.

Jag hittade en Ed Sheeran låt i dag, Thinking out loud, och tyckte genast om den.
Musikvideon är otroligt fin och jag uppskattar att Ed Sheeran själv engagerat sig och lärt sig dansa bara för videons skull.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast skrivet...

En sekund varje dag

För något år sedan såg jag ett TED-talk av Cesar Kuriyama: han är en regissör och håller på med ett fortlöpande projekt som går ut på att s...