Bla bla

Ursäkta rubriken.Jag kom inte på någn rubrik och orkar inte sätta tid på att riktigt tänka på det i dag. Men jag har överlevt hörförståelsen i engelska som jag hade på morgonen och jag var inte heller nervös medan jag satt där och gjorde den :) Som sagt... Jag är bara trött på att svärta A,B eller C alternativ...

Dagens projekt blir att, istället för att träna på finska, sitta och rita klart en 4xA3 papper stor spelplan. Jag satt och gjorde på den igår medan jag satt och såg på en film men den blev inte riktigt klar...
Jag har märkt att det är rätt kul att sitta och fylla i detaljer på den.

översta högra hörnet av spelplanen (inte riktigt färdig tror jag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast skrivet...

En sekund varje dag

För något år sedan såg jag ett TED-talk av Cesar Kuriyama: han är en regissör och håller på med ett fortlöpande projekt som går ut på att s...