Nej nu har jag varit hemma för länge.

Jag har organiserat varenda.en.liten.låda jag kan hitta i mitt rum och jag har plockat upp allt från mitt golv. (När jag har varit hemma för länge utan någt att göra blir det ovanligt snyggt i mitt rum.) Inte ens Linas stora skåp med allt möjligt i fick vara ifred! Det organiserade jag också igår.
Här om dagen hoppade  vi damer i familjen på bussen in till stan och handlade lite. Det var en rätt mysig liten färd. Vinterstövlar inhandlades tillsammas med annat mindre nödvändigt.

Jag har tittat igenom vem vet hur många inredningsbilder och jag har faktiskt gjort klart läxorna jag hade (bra, så behöver jag inte göra det imorgon bitti).
Gården där ute är redan krattad och är alldeles våt av regnet.
Och jag börjar få tråkigt på riktigt nu.



Tur att jag kommer mig ut ur huset imorgon. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast skrivet...

En sekund varje dag

För något år sedan såg jag ett TED-talk av Cesar Kuriyama: han är en regissör och håller på med ett fortlöpande projekt som går ut på att s...