Ny period

En av mina tre sista skolperioder är över och den andra perioden börjar för min del om kanske en timme. Lite skönt är det nog. Rastlösheten började krypa fram och jag kände mig väldigt understimulerad - jag vill helt enkelt hålla på med något vettigt på dagarna och inte bara vara hemma utan något att göra. Det började bli för trögt att stiga upp på moronoen, när man inte måste stiga upp så varför stiga upp alls? Znoosknappen användes flitigt men jag steg nog ändå upp rätt tidigt.

Den här perioden har jag modersmål igen, vilket jag är glad för eftersom det är ett av de ämnen jag faktiskt är bra i utan att riktigt behöva anstränga mig. Jag tycker att det är mer roligt än svårt.

Nu måste jag slänga i mig min frukost och hoppas på att jag kommer i tid till skolan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast skrivet...

En sekund varje dag

För något år sedan såg jag ett TED-talk av Cesar Kuriyama: han är en regissör och håller på med ett fortlöpande projekt som går ut på att s...