Fredag + lördag



Jag fick en tyst frukost med inget annat än kaffe och hunden som sällskap. Så delade jag en stor mandarin med fluffbollen Diego... För varför skulle jag inte sitta och mysa med honom på golvet?

I går var jag på ungdomskväll/möte i Borgå med Lina som chaufför och efter mötet samlades vi ungdomar i ett "soffrum" i Missionskyrkan. Jag var på väldigt bra humör och jag njöt verkligen av att få vara där! Bilen fick något problem då vi skulle parkera och när vi skulle åka hem från Borgå bråkade den också - men vi hade vår kära bandledare Rasse som hjälpte oss och 11 tiden kunde vi i alla fall åka hemåt till Sibbo.  ( Pappa fick bilden kollad och fixad i dag i alla fall)

Mycket mer flickor än pojkar som du kan se, men tillsammans är vi ett härligt gäng och pojkarna uppskattas så klar mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast skrivet...

En sekund varje dag

För något år sedan såg jag ett TED-talk av Cesar Kuriyama: han är en regissör och håller på med ett fortlöpande projekt som går ut på att s...